lunes, 2 de mayo de 2011

Recursos d'aula

A l’aula d’ acollida les últimes setmanes hem treballat els animals tal i com vaig comentar una mica més amunt. Els materials que utilitzen més són els quaderns del “Comencem” del Departament d’Educació. És un material que ofereix un conjunt d’activitats i propostes didàctiques per facilitar l’aprenentatge de la llengua catalana i alhora adquirir les nocions bàsiques de diferents temes de medi a l’alumnat nouvingut que s’acaba d’incorporar al nostre sistema educatiu. Per acabar el tema i, veient que hi havia molts nens que no sabien com són certs animals (quan vam començar) i molt menys el so que fan vaig buscar per la xarxa una webquest relacionada amb els animals mamífers del zoo on hi havia una activitat que vam fer entre tots a l’ordinador i que es tractava d’escoltar el so de l’animal i escriure’l. Tot i que alguns van necessitar ajuda els hi va fer gràcia i els hi va anar molt bé!

Us poso l’enllaç de la webquest, el del document que vam estar treballant dels animals i un amb les imatges dels temes per si us interessa.


http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w3.php?id_actividad=3545&id_pagina=3#INICI

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B2n9Vx95h2fvN2M3ZmQ0NDQtNzRmZS00OGU4LThjODgtN2Q4ZGY5MzMzNzE5&hl=fr

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B2n9Vx95h2fvNGY4YmZkZWYtNDUxMC00YjM0LThhODAtMDVmZDU2Y2FhNTlj&hl=en_GB


1 comentario:

  1. L'aula d'acollida és un context d'intervenció per a una orientadora molt sugeridor i plé d'oportunitats per conèixer millor als estudiats des d'un punt de vista personal i acadèmic i així poder-los ajudar en aquests aspectes i també assessorar al professorat de l'aula.

    El temes i continguts didàctics no són part fonamental de la intervenció psicopedagògica. Si ho són l'observació, les dinàmiques grupals per a fomentar la convivència, les estrategies i metodologies d'aprenentatge.

    ResponderEliminar