domingo, 15 de mayo de 2011

Ajudes



Veient el resultat de les classes a l’aula d’acollida i com, després de treballar diverses sessions el tema dels animals, hi havia un parell de nens que seguien tenint moltes dificultats respecte els conceptes bàsics. Així com la resta han assolit els objectius i continguts que es demanaven i han treballat correctament el quadernet, aquests dos alumnes que us comento necessitaven un altre tipus de presentació dels continguts i de les tasques a realitzar, molt més pautada, senzilla i sobretot molt, molt més visual, ja que quasi no s’expressen (haig de dir que un d’ells tampoc hi posa interés) i també perquè falten sovint. Per això vaig realitzar un altre “miniquadernet” més adient per a ells, però que, i li va semblar bé a la mestra, volia que la resta també el fes com a repàs i resum, perquè principalment fossin els alumnes que en sabien més els qui ajudéssin (dinàmica de grups: treball cooperatiu) als seus companys que tenen més dificultats.


La mestra em va dir que era arriscat però li vaig dir que ho provessim, que amb el nombre de nens que hi havia i havent treballat ja el tema i les ganes que tenen d’aprendre i de parlar, l’experiència de treballar en grups heterogenis, que uns s’ajuden als altres, en una aula d’acollida també s’havia de poder fer.
























No hay comentarios:

Publicar un comentario