jueves, 10 de noviembre de 2011

Modificació dels PI

Una de les meves tasques és la de modificar els actuals PI que hi ha al centre ja que són força antics i alguns apartats estan poc detallats.
L’Anna em va demanar que estaria bé introduir també un apartat on es reflectís molt bé (a cop d’ull) quin tipus d’adaptació a l’aula ordinària té l’alumne tenint en compte el curriculum que segueix, especificant les àrees, els mestres que imparteixen l’assignatura, les activitats...i jo li vaig comentar que també seria interessant incloure com serien els exàmens i el tipus d’avaluació. A sota us mostro un exemple d’aquesta graella per l’alumnat de secundària que seria el mateix per els de primària, però canviant les matèries. Vaig començar fent la de primària, ja que és l’etapa en què em centro per fer les pràctiques però em van demanar si ho podia fer també per secundària i no hi vaig tenir cap inconvenient.



La resta del Pla Individualitzat mica en mica el vaig millorant i consensuant amb la psicopedagoga.










No hay comentarios:

Publicar un comentario