martes, 13 de diciembre de 2011

Les últimes sessions

Deu ser una sensació però em sembla que aquest pràcticum encara se m’ha passat més ràpid que el primer i que em falten moltes hores per seguir treballant i fent feina. Vaja, que m’he quedat curta...però si em paro a pensar crec que pel poc temps que tenim de pràcticum he fet força tasca. I no m’agradaria deixar el blog sense comentar a grans trets que és el que tinc previst fer en les últimes sessions, aquest final de setmana i la que vé, ja que el divendres és l’últim dia per publicar entrades.

He acabat d’enllestir el nou model de Pla Individualitzat i la graella per avaluar les competències bàsiques està quasi enllestida. Presentaré ambdues tasques la setmana que vé davant del Claustre i aprofitaré per despedir-me, agraïr el suport i l’ajuda que m’han ofert i com no, desitjar molt Bon Nadal i Bones Festes a tots i totes. Amb el Carlos segueixo fent sessions dins l'aula, de suport d’aquelles assignatures que segons l’horari li toquen i sobretot també sessions fora l’aula ordinària per treballar aquells aspectes que necessita una intervenció més individual tenint el compte el seu trastorn (treball de rutines; hàbits; i sobretot exercicis senzills per treballar la comprensió oral, no escolta gaire, li costa fer cas i tenir paciència, però no és agressiu; i les emocions en general).

M’ha dit l’Anna que la setmana que vé podré assistir a una reunió que té ella amb la Fundació ONCE per parlar de dos nens d’Infantil amb problemes visuals. Es concretarà quin tipus de casos són en particular i que s’ha de treballar, els suports que necessiten, el tipus de material que se’ls pot proporcionar, etc.

M’agradaria comentar també que no he pogut estar present quan l’Anna passava proves a aquells alumnes que se’ls havia realitzat una demanda i que de cara al tornar de vacances m’avisarà perquè el dia que tingui pensat passar-ne alguna hi pugui anar. Li he agraït molt ja que hem parlat molt de proves tant amb ella, com al llarg dels estudis de psicopedagogia, però no sabia físicament com eren (ara sí), ni com es passaven...el que m’ha sorprès és els diners que costen algunes d’elles, com per exemple el material del test WISC-IV. Entre 400 i 600 euros...No m’estranya que el cuidi tant i el tingui tant ben guardat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario